maandag 24 april 2017

Haakwerk uithalen...

haakwerk uithalen

Haakwerk uithalen...

Iedereen die haakt, zal er vast wel eens last van hebben: direct of er pas (heel) veel later achter komen dat het niet goed gaat. Bij dit haakproject was het meer dan een bol later... Dat werd dus flink balen, uithalen en opnieuw beginnen. Dat heb je er van als je een paar dingen tegelijk doet. Televisie kijken, praten en dan ook nog haken volgens een telpatroon. 
Ik heb niet voor niets een knipsel aan de wand geprikt en besloot in dit geval deze fout niet te behouden.

Maar eigenlijk kwam het foutje wel goed uit, want inmiddels had ik bedacht dat ik "iets" in het haakpatroon wilde wijzigen. Toen heb ik direct maar de daad bij het woord gevoegd. Overigens niet voor de eerste keer, want mijn man vroeg: "haal je het nu alweer uit?"

Ach..als je de uitgehaalde draad weer verwerkt hebt, dan ben je het weer snel vergeten! Toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten